MTV World Stage 2011 @ I-City Shah Alam !

Friday, July 29, 2011

yeahhhhhhhhhhhhhh !!!!!
aku kembali lagi ke MTV WORLD STAGE 2011 @ i-city shah alam 
well, artis tahun ni lagi mantap kot dari last year.
kitorg pegi 6 orang.
aku and Sara
Aziim and Anis
Merul and Fara
 tapi bila sampai sana, kitorg separate.sebab nak tunggu kawan Sara
but then its okay
atleast aku datang jugak tengok, hehe

 

POP SHUVIT
 
 performance diorg giler power
lebih time lagu oh sizuka dan Marabahaya
melompat aku ! hahaha
then dia main lagu baru feat Manbai
best gakk. skrg asek kuar radio je

NEON TREES

 walaupun aku tak hafal sangat lagu dia
tapi band dia rock giler
drummer dia si perempuan tu
gila hebat dia main, tercabar plak rasa ! haha

BEAST

yeahhhhhh !

inilah yang aku nanti nantikan !

ramai kot shout 'we want Beast ' , 'Beast Beast Beast '

bila tiba je performance diorg, perghhhhh !

aku terasa nak dance sekali dgn diorg woot

nyannyi taknak kuat lagi kan ? *poyo sbb dah hafal semua lagu haha

On rainy days, fiction, Soom, Shock semua ade lahh !

unforgetable memories ! hehe

30 SECONDS TO MARS
 
 diorg punya band lagi banyak lagu perform. haha

btw, aku tak minat band ni.

sorry

but then, nice performance

energetic gilerr

bass dia kuat smpi jantung dupdap dupdap lajuu.

after that, kitorg pegi makankat D'one Steak

yg lain makan dgn couple masing2

aku ? dia terpaksa balik dgn kawan2 dia

sedih gak uhuk uhuk

but then, i wont forget this memories

thanks to you :)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...