Hobi baru..

Sunday, July 31, 2011



aku baru je beli gitar ni. minggu lepas kot.
sebelum ni, aku main pakai gitar kawan aku je. haha.
baru start menjinak dengan instrument ni walaupun dah lama aku ngidam nak main.
*erk ngidam ke?  haha
tapi walaubagaimanapun, aku dah boleh main beberapa chord.
even now im trying to learn to play tab.
pluck je aku belom mahir. susah jgk.
asyik kena practice je tp diri ini insan yg malas hahahaha
tp before this, aku dah buat video main gitar dan twin aku jadi singer.
aku ada sertakan video kat bawah ni bagi yang tak tengok lagi.
jangan nk comment byk ea.
tak pro lagi haha !
btw, aku ade perform main gitar time twin aku kena buat tvshow kat auditorium Library Uniten.
well not bad la jgk. ade record tp vid tu dengan kawan aku. mls nk pegi transfer hehehe

hope u guys enjoy :)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...