lagi .

Tuesday, October 19, 2010

ya. aku masih lagi terasa saat itu. situasi itu.
bukan apa, aku cuma kecewa sahaja.
tapi tidak mengapa lah.
aku dah maaf kan kau.

cuma jangan ingat aku tak akan buat benda macam itu.
aku akan. cuma aku cuba tidak melakukannya.
aku sayang kau lah.
aku akan cuba tidak guna perkataan kasar kat kau.
aku akan cuba berbicara atau bertutur dgn bahasa yang sopan.
kalau satu hari nanti, kau terdengar, ternampak atau terbaca aku kasar dengan kau,maaf lah
memang itu sebab aku dah tak dapat tahan dengan kau.
aku terpaksa menggunakannya.
namun, kau harus bersyukur.
sampai hari ini aku masih bersabar.
mungkin orang lain dah tak boleh bersabar dengan kau, tapi aku. ya. aku masih boleh bersabar.
aku mudah orangnya. marah aku tidak berpanjangan.
tapi bergantung kepada keadaan jugak.
 banyak yang hendak aku coretkan untuk kau sayang.
tapi cukup la sekadar hari hari lepas mengajar kita.
cuma satu yang ku pinta,jangan ulanginya lagi.
terima kasih.

p/s : kalau kau perasan,aku tak suka sebut 'aku benci kau', aku lagi suka sebut 'aku sayang kau' walaupun kita tengah krisis.manis kan bunyi? . aku akan sayang kau selagi kau sayang aku. ;)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...