Like a fool .. :|

Saturday, April 2, 2011

 

pa bo cho rom
we mo lan nu ji
pa bo cho rom
we gu de rul
bo nen gon ji
pa bo cho rom
do di ge u nun
ga su me
i je
i je ya ha ra yo
ne sa rang un o jik
gu de pu nin gol

ne nu ni gu del cha
ja do
ga su mi ja ku jo
yo do
sa rang un
a ni ra mi dot jo
gu nyang jom we ro wo
gi det da mi dot jo

pa bo cho rom
we mo lan nu ji
pa bo cho rom
we gu de rul
bo nen gon ji
pa bo cho rom
do di ge u nun
ga su me
i je
i je ya ha ra yo
ne sa rang un o jik
gu de pu nin gol

pa bo ga chi gul ji
mal ja
hon ja ga su mal ji
mal ja
a pa so
nun mu ri hu ru myon
ya mu ji ji mot han
ma mul ku ji jot jo

pa bo cho rom
we mo lan nu ji
pa bo cho rom
we gu de rul
bo nen gon ji
pa bo cho rom
do di ge u nun
ga su me
i je
i je ya ha ra yo
ku de
ma ni
ne sa ra min gol
gu de ma ni
ne ga su mul
chwe u nun gol

pa bo cho rom
i je ya
ha nun na ji man
gu de
gu de rul bu lo yo
gu de ob shin sal su
ob su ni
ka yo

tranlations
Like a fool ,why didn't I know?
Like a fool ,why did I let you go?
Like a fool ,my heart cries slowly
now, now I know
only you are my love

Even if my eyes look for you / even as my eyes searched for you
Even if my heart pressures me even as my heart kept tightening
I didn't believe that it was love
I believed that I was lonely and had to lean on you

Like a fool ,why didn't I know?
Like a fool ,why did I let you go?
Like a fool ,my heart cries slowly
now, now I know
only you are my love

Let's not act like fool
lets not suffer from heartsick, all alone
When tears fell because of the pain / hurting
I'd become upset with my heart for being so weak

Like a fool ,why didn't I know?
Like a fool ,why did I let you go?
Like a fool ,my heart cries slowly
now, now I know

only you are my love?
only you that fill my heart?
Like a fool, I've just found that now
but i call for you, you .
Because i cant live without you .

i keep repeating this song.
i miss you .
i need you .
i love you . always.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...