31 OCT 2010 - BROGA HILLS

Saturday, November 6, 2010

yiehaa ! bangun kul 3.30am semata mata nk berkumpul pegi broga hills !
wohoo.! awl siot -.-'
pergi empat kereta. semua kawan kudin . aku je junior kot . haha
tp after that, smua dah kenal rapat2 dahh :)


 ini aku . comel tak teman aku sorg tu? hikhik
 aku suka pic ni ! credit to aku la :p
 weehuuu ! i LOVE  SEOUL ! haha broga je punn :p
ok2. meh aku kenal kan senior aku.
dari atas kiri : zatul, has (topi),pipah, pija (tudung hitam) arina, una ,amin 
dari kiri 2nd row : riduan, yani, qis, nooning kot? , kudin (abg sy ) 
dari kiri 1st row : zul , tan, koci, ni saje2 msuk gmbr couple ni. haha

5 comments:

  1. afifahramli said...:

    amin, ko la budak uniten 1st yg panggil zaza, zatul! haha

  1. Amin Azhar said...:

    well. wanna make something differ than the others. haha

  1. arfah aisyah said...:

    eh?....amin?
    zatul...??
    adakah....???
    wuuuu....uhuk uhuk

  1. Amin Azhar said...:

    efa. jgn wat gilo.ahaha bukey dio dehh.

  1. afifahramli said...:

    haha, amin ngn zatul? oops! kne perambat la amin ngn abe deen zatul. ahaha =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...