its about feeling.

Wednesday, October 20, 2010

benar ke kata kata mu itu ?
sampai sekarang aku masih lagi tertanya tanya.
adakah kau serius?
kalau almost zero, aku boleh kata kan mungkin hanya tinggal 5%  lagi?
oh tidak. mungkin 1% ? itupun kalau kamu benar benar serius.
haish. *mengeluh*
betul kah sudah tiada perasaan kamu terhadap diri ku ?
kalau sudah tiada, bila lagi?
aku rasa baru sahaja sebentar td kan?
sbb petang itu kita masih lagi riang gelak ketawa bersama.

andai satu hari nanti, kau betul tiada perasaan terhadap diriku.
lepas kan lah aku pergi. sesungguhnya aku tidak mampu buat kamu bahagia.
namun bukan itu yg ku pinta dalam hubungan ini.
aku berjanji, aku tidak akan keluar kan perkataan 'clash' selagi aku sayang kamu.
itu janji aku. kamu boleh pegang janji aku ini.
dan aku akan sayang kamu sehingga terkeluar perkataan 'clash' daripada mulut kamu
namun itu juga bukan yang ku pinta dalam hubungan ini.
apa yang ku pinta dari mu, hanyalah perkataaan 'sayang'
dan percayalah. aku selalu sayang akan kamu.
dan tidak pernah lagi aku bercakap kasar dengan mu.
 harap kamu paham akan pengertian aku ini.

p/s : tiada kena mengena antara yg hidup atau mati .

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...