senang senang je

Sunday, September 26, 2010

dah puas kan pukul kepala org?
nape tak pukul kuat lagi?
ohh then kau kata kenapa aku tak elak time kau pukul?
kalau aku nak pukul kepala kau, then tiba2 kau tak elak, kau rasa kau marah atau buat takde perasaan?
kalau kau marah, then buat ape kau pukul kepala aku?
kau sendiri kata tak baik main kepala.
dah kepala aku ni baik la buat main?
dah kalau kau tahu itu menimbulkan kemarahan, kenapa kau ambil tindakan untuk memukul jugak?
ini bukan sebab berlagak la weyh
tolong la. takde kaitan dengan berlagak la dengan kau pukul kepala orang
kalau aku rasa kau berlagak, aku berhak la pukul kepala kau?
aku tak kesah kau nk cubit ke cucuk ke part lain tp if kepala, aku kesah la weyh
then nk tunggu aku kata 'bukan nak minta maaf', bru la keluar perkataan sorry?
eh. sorry la. aku dah kesakitan lama2. aku yg kata cmtu, bru nk cakap sorry?
perghhh. siot la weyh !


huh.mood aku tak brape baik.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...