private site .

Sunday, December 5, 2010

ya. aku ada satu blog peribadi.
for sure kamu semua mesti tahu kan macam mana nak cari.
if tak tahu, stop berblogging. haha *gurau jerr.hehe
dalam blog ni, ak dah start post .
post dalam blog ni berkaitan smua psl hidup aku.
if psl hidup, means everything la yea. ehe.
rhsia ke. mengumpat ke. ape2 laa.
smua aku post lam blog ni.
TAPI mesti korg nak baca kan ? HAHA
ok. aku memang nak bagi korg baca.
mybe hanya untuk invited readers yg boleh dipercayai?
atau maybe hanya untuk wife aku ?
atau maybe only to my siblings or parents? *hello. adik and umi aku pun ade blog okay. 
atau aku sorg je boleh baca ? haha

takpela. nnti la aku fikir balik ye. 
mungkin cukup setahun, aku kasi la tempoh sebulan ke bg korg baca. haha
then aku private kan balik. ok tak ?
ehe.


k la. nanti la ye  :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...