We all have our own life to pursue, our own kind of dream to be weaving. And we all have some power to make wishes come true, as long as we keep believing.
Super Spontan Minggu ke 4 Tonton Online
Precious MTL .
new person in my life in 2012
comeback !
hai guys ! haha. lama dah aku tak update blog ni. since bulan september last year kot ? sorry la. bukan taknak update ke ape. busy kot plus malas even ada banyak sangat benda yang berlaku between september 2011 untill now. later i will try my best to update by weekly ye.
oh ya. aku baru lepas tengok cerekarama ni. tak silap aku ditayangkan kat tv3 18 feb g lepas. ramai gak view utk cerita ni. so aku decided utk download and tengok. perghh. kepuasan yang amat ! 4.5 / 5 bagi aku. u guys should watch. so korg bleh download kat blog aku yang satu lagi kat sini
www.mediafiremoviedll.blogspot.com
so, till we meet again ! :D
Korean Drama Download ?
salam semuaaaaaaaaaaa ! sorry lama tak update blog ni. semua ada dalam draft, nanti oneday aku akan publish semua. okay ? :)
before that. nak promote satu lagi blog aku. do follow ok ?
blog ni utk orang yg minat korean drama. dan boleh download kat sini.
aku cuba update cite lama and baru yg tengah airing kat tv skrg.
so do enjoy ! :D
LIKE PAGE DEKAT FACEBOOK DULU, NANTI SENANG NK TAHU UPDATED TERBARU !
NI LINK BLOG TU MEDIAFIRE KOREAN DRAMA
SEMUA LINK MEDIAFIRE !
SWAGGARIFX CREW !
Hobi baru..
sebelum ni, aku main pakai gitar kawan aku je. haha.
baru start menjinak dengan instrument ni walaupun dah lama aku ngidam nak main.
even now im trying to learn to play tab.
pluck je aku belom mahir. susah jgk.
asyik kena practice je tp diri ini insan yg malas hahahaha
tp before this, aku dah buat video main gitar dan twin aku jadi singer.
aku ada sertakan video kat bawah ni bagi yang tak tengok lagi.
jangan nk comment byk ea.
tak pro lagi haha !
btw, aku ade perform main gitar time twin aku kena buat tvshow kat auditorium Library Uniten.
well not bad la jgk. ade record tp vid tu dengan kawan aku. mls nk pegi transfer hehehe
hope u guys enjoy :)
MTV World Stage 2011 @ I-City Shah Alam !
lama menghilangggggggggggggggg !
i can..
i can see youre happier with them
i can see that you can forget me for the time being or forever, perhaps
i can see that you dont need me anymore
i can see that,
you dont love me anymore ..
Move on .
but then, if you cakap macam tu, butyou didnt show your appreciation.
Selamat Hari Guru Semalaysia !
Selamat Hari Guru kpd guru2 yg tidak pernah jemu mencurahkan ilmu kpd sy ketika belajar di tadika Farleys Kindergarten.Zaman budak di sekolah SJK CHUNG HWA KB, sk tengku indera petra, Skkk1.Zaman ke arah remaja SMK Dato' Ahmad Maher, mrsm besut . Jasa guru tidak pernah akan sy lupakan. terima kasih :) ♥
Result 2nd Sem for 1st Year of Degree.
seperti yang anda lihat diatas .
keputusan exam saya jatuh ye.
JATUH ye bukan NAIK !
dayumnn. itulah. selalu terlibat dengan aktiviti program kelompok.
dah tahu nak dekat dengan exam, still busy dengan program2 tu .
tengok lah hasilnyeh .
blurgh !
*puas dah dapat tengok ? :)
Maharajalawak versi International. boleh ke ? heehe
Sambungan cerita dari Hantu Kak Limah ?
based on video ni. mungkin akan ada sambungan dari hantu kak limah balik rumah. yela. awie ada. warung pak jabit pun ada. barisan pelakon cerita hantu kak limah pun ada. plus dia sendiri kata kg pisang. so, wait for it guys ! :D
Maharaja Lawak Minggu 4 - Tonton Online !
seperti biasa. sy akan link kan video video tersebut bagi mereka yg tidak dapat menonton raja lawak secara live atau tidak beli mustika. enjoy guys ;)
Jambu
Obsesi Kembars seiras ?
Obsesi fesyen kembar seiras
kampus@utusan.com.my
Pernah suatu pagi, ketika Aziim dan Amin berjalan kaki ke sekolah. Aziim berlari meninggalkan Amin jauh di belakang. Dalam perjalanan itu, tiba-tiba Aziim di ganggu sekumpulan pelajar yang nakal. Mereka mengusik dan mengacau Aziim. Lantas dalam ketakutan, Aziim berlari mendapat Amin semula dan terus mengadu kepadanya.
Amin yang merupakan anak pertama daripada tiga adik beradik itu terus berlari dan menyergah kepada pelajar nakal itu supaya jangan mengacau adiknya.
Terlihat sahaja kelibat dua kanak-kanak lelaki kembar seiras pelajar yang nakal itu berlari lintang pukang menganggap Amin dan Aziim merupakan jelmaan hantu.
"Pada waktu itu, saya terpaku dan merasa hairan. Belum sempat saya buat apa-apa mereka berlari meninggalkan kami. Apa yang penting saya dapat menghalang orang yang menyakat adik kembar saya.
"Mungkin pelajar nakal yang mengusik adik saya itu memikirkan kami jelmaan hantu yang mempunyai muka yang seiras," imbas Amin yang sanggup melakukan apa sahaja demi adik kembarnya Aziim.
Sewaktu insiden itu berlaku, mereka berdua baru sahaja mencecah usia enam tahun.
Itulah keistimewaan yang dimiliki oleh kembar seiras Muhammad Al-Amin Mohd Azhar yang merupakan pelajar Ijazah Sarjana Muda Sistem Maklumat Universiti Tenaga Nasional (Uniten) manakala adiknya, Muhammad Al-Aziim Mohd. Azhar yang juga merupakan pelajar Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer di universiti yang sama.
Keakraban mereka bagai sukar dipisahkan. Walaupun masing-masing sibuk menguruskan pengajian di bawah universiti yang sama dalam mengejar cita-cita di menara gading.
Sepanjang pengajian mereka di Uniten, Amin dan Aziim saling melengkapi antara satu sama lain. Kemesraan mereka bukan lakonan mahupun paksaan. Sebaliknya, anak sulung dan anak kedua daripada tiga orang adik-beradik itu tanpa segan silu menunjukkan kasih sayang mereka yang tersimpul rapi.
Gelak ketawa dan usikan manja Amin dan Aziim membuktikan mereka saling memahami antara satu sama lain.
Hanya menerusi gaya percakapan, bahasa tubuh dan riak muka, Amin sudah memahami adik kembarnya menyorokkan sesuatu daripada pengetahuannya terutamanya dalam akademik.
"Sejak kecil sehingga dewasa, kami berkongsi bermacam-macam perkara. Bermula daripada topik persahabatan, makanan, pelajaran sehinggalah hobi, semuanya dikongsi bersama.
"Paling nyata, pelajaran merupakan aset yang paling utama dan kami beriltizam untuk menggenggam segulung ijazah di Uniten kelak," luah Amin dan Aziim yang mempunyai minat yang dan hobi yang sama iaitu menari dan menyanyi.
Nampak gayanya, obses mereka berdua pada dunia fesyen tidak hanya dipraktikkan dalam kehidupan seharian. Sebaliknya, pasangan kembar anak kepada Mohd. Azhar Mohd. Noor dan Roshila Mat Yasin kelahiran Kelantan itu mula meneroka bersama-sama menyertai aktiviti kesukanan dan aktiviti persatuan yang dianjurkan di Uniten.
Memahami golongan muda pada hari ini gemar bergaya funky dan kontemporari, maka kembar yang meminati rona hitam dan putih itu menawarkan pakaian yang berkonsepkan sedemikian.
"Koleksi pakaian kami banyak berteraskan warna-warni dan rekaan yang funky. Usah disebabkan fesyen. Kita perlu berani bereksperimen dengan pelbagai fesyen muda terkini berkonsepkan Jepun dan Korea.
"Kami mempunyai cita rasa yang sama apabila meminati fesyen dan lagu-lagu dari Korea yang menjiwai sifat kami setiap kali membuat persembahan di universiti," kata Amin.
LINK ke Laman Web Utusan (bukti okayy)
hamboii ? RETIS sangat kan kau Amin Aziim. haha
macam mana kami berdua masuk paper ?
camni cerita dia .
Kelompok Amanah ada buat event Malam Anugerah Citrawangsa . LINK
malam tu juga ada buat pertandingan Suara Sensasi@uniten.com and aku as Pengarah Program .
kira grand juga lah malam tu .
so after event tu, ada wartawan datang tegur.
dia kata dia minat nak interview kami sebab kitorg unik ? HA HA
kembar kan. mostly kembar kan macam tak ngam .
so dia tanya kitorg jawab.
macam polis soal siasat daaa. haha
then dia kata nak masuk paper.
happy lah. nak masuk paper bukan senang apatah lagi tv . he he.
tu je kot ? haha
btw, wonderful moment i guess.
need to buy the newspaper this morning nanti. hehe
chiaw ~
![]() |
| i heart this pic ;) |
| opening dance. modern . |
Maharaja Lawak Minggu 3 bertemakan muzikal komedi - Tonton Online !
Time is GOLD
About Me
My Blog List
Post ramai terjah !
Blog Archive
- April 2012 (1)
- March 2012 (2)
- February 2012 (1)
- September 2011 (1)
- August 2011 (1)
- July 2011 (4)
- June 2011 (1)
- May 2011 (3)
- April 2011 (9)
- March 2011 (7)
- February 2011 (3)
- January 2011 (3)
- December 2010 (7)
- November 2010 (19)
- October 2010 (12)
- September 2010 (10)
- August 2010 (5)
- July 2010 (3)
- June 2010 (2)
- May 2010 (8)
- April 2010 (2)











